Το ταξίδι ξεκινά… Journey begins


Εδώ και πολλά χρόνια έχω μια «κρυφή» αγάπη, όχι τόσο στους δικούς μου ανθρώπους, αλλά στον υπόλοιπο κόσμο. Μου αρέσει να δημιουργώ. Σε χαρτί, σε γυαλί, σε πέτρα…στην κουζίνα. Κάθε φορά ανακαλύπτω κάτι καινούριο και ενθουσιάζομαι προσπαθώντας να το κάνω δικό μου. Έμπνευση να υπάρχει και χρόνος. Και τα δύο αυτά έχουν αλλάξει το τελευταίο διάστημα. Βλέπετε το μεγαλύτερο και ωραιότερο δημιουργημά μου, η 4,5 μηνών ζουζούνα μου, απασχολεί τον περισσότερο χρόνο μου, αλλά από τη μέρα που γενήθηκε, έχω πολύ έμπνευση! Βέββαια ο κύριος αποδέκτης της δημιουργικής μου «τρέλας», είναι ο σύζυγός μου, τον οποίο και ευχαριστώ για την υπομονή του!!!

Αυτή λοιπόν την «τρέλα» μου θα ήθελα να μοιραστώ μαζί  σας!!!!

———————————————————————————————–

For many years I have a «hidden» love, not so much to my own people, but the rest of the world. I love to create. On paper, glass, stone … in the kitchen. Every time I discover something new i’m excited and i’m trying to make it mine. Inspiration and time are needed. Both these, have changed for me lately. You see, the biggest and most beautiful of my creations, my 4.5 months baby girl, takes most of my time, but from the day she was born, I am very inspired! I should say that the main receiver of my creative «madness» is my husband, whom I thank for his patience!

So that the «madness» I would like to share with you!!

3 thoughts on “Το ταξίδι ξεκινά… Journey begins

  1. Καλή αρχή! Περιμένουμε με ανυπομονησία περισσότερες δημιουργίες και περισσότερες φωτογραφίες! Να σου ζήσει η μικρούλα σου και να είναι πάντα η έμπνευσή σου (και μακάρι όταν μεγαλώσει να γίνεις εσύ η δική της έμπνευση!)

Σχολιάστε

