Σελιδοδείκτες από χαρτί..


Πριν μερικές μέρες ήταν η γιορτή της μαμάς και από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, μου άρεσε να φτιάχνω δωράκια για τη μαμά μου ( πλέον φτιάχνω και για την πεθερά μου). Ψάχνοντας λοιπόν ιδέες για το τι θα φτιάξω σερφάροντας σε διάφορες σελίδες με ιδέες και δημιουργίες, συνάντησα αυτούς (http://www.crapivemade.com) τους χειροποιήτους σελιδοδείκτες. Έτσι μου ήρθε η ιδέα και εμπνεύστηκα κι εγώ τους δικούς μου:

DSC_3560

 

Και οι δύο είναι φτιαγμένοι από απλό λευκό χαρτί. Για να είναι πιο σταθεροί, επέλεξα να βάλω και χαρτόνι. Έκοψα το χαρτόνι στο μέγεθος που ήθελα να γίνει ο σελιδοδείκτης και μετά το «έντυσα» με το χαρτί. Πριν «ντύσω» το χαρτόνι έβαλα κόλλα και χειροτεχνίες. Προσπάθησα το χαρτί να είναι σφιχτό πάνω στο χαρτόνι ώστε να γίνει πιο λείος. Αφού ετοίμασα το σώμα, τον ζωγράφισα. Τέλος στο πάνω μέρος άνοιξα μία τρύπα με τον διακορευτή και πέρασα κορδέλα. Να πω την αλήθεια με δυσκόλεψε ο διακορευτής. Με το χαρτόνι ήταν δύσκολο να ανοίξω την τρύπα οπότε χρησιμοποίησα τη μύτη ενός μολυβιού για να την ανοίξω καλύτερα.

DSC_3558

Εδώ πήρα τον sharpie pen σε κόκκινο χρώμα και ζωγράφισα κλαδιά. Στη συνέχεια χρησιμοποίησα  pearl maker pen σε χρυσό χρώμα για να προσθέσω μικρές ανάγλυφες λεπτομέρειες. Τέλος πρόσθεσα μία χρυσή κορδέλα.

DSC_3559

Σε αυτόν χρησιμοποίησα πάλι sharpie pen σε λαχανί και φούξια χρώμα. Εδώ αποφάσισα να κάνω doodle art  και το αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ. Εδώ έβαλα φούξια κορδέλα.

Ελπίζω η ιδέα μου να σας άρεσε και να  ευχαριστηθείτε κι εσείς τη δημιουργία τους όσο κι εγώ. Αν το τολμήσετε θα ήθελα να δω το αποτέλεσμα!

Σχολιάστε

