Το πρώτο βραβείο του Vflorarte


Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί το blog μου πήρε το πρώτο του βραβείο. Γι’ αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Σταματία από το mamakaioximono.blogspot.gr    η οποία μου έκανε την τιμή να μου το δώσει.

one-lovely-blog-award1Σύμφωνα με του κανόνες του βραβείου, θα πρέπει να :

1. Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο και τον ευχαριστείς.
2. Απαντάς στις ερωτήσεις.
3. Δίνεις κι εσύ με την σειρά σου το βραβείο σε 11 blogs με λιγότερα από 200 μέλη.\
 4. Ενημερώνεις για το βραβείο.
5. Ακολουθείς το blog που σου το χάρισε.
Οπότε λοιπόν κι εγώ συνεχίζω με τις ερωτήσεις
Ερωτήσεις :
 
1. Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας;
2. Ποιο το θέμα του blog σας/ με τι ασχολείται;
3. Από που βρίσκετε την έμπνευσή σας;
4. Σχεδιάζετε από πριν το περιεχόμενο του blog σας;
5. Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;
6. Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
7. Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για σας να δημιουργήσετε;
8. Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς;
9. Ποια είναι τα χόμπι σας;
Απαντήσεις :
  1. Η επιθυμία μου να μοιραστώ τις δημιουργίες μου και με άλλους εκτός από τους οικείους μου. Και ό,τι προκύψει…
  2. Ασχολείται με χειροποίητες δημιουργίες μου σε γυαλί, σε κούπες , σε καθρέφτη, σε πέτρα και στο μέλλον με πολλά άλλα που έχουν στριμωχθεί στο μυαλό μου.
  3. Δεν σκέφτηκα ποτέ να προσδιορίσω την πηγή της έμπνευσής μου.Ίσως η ανάγκη μου για δημιουργία. Όμως μέσα στον τελευταίο χρόνο κυρίως η έμπνευσή μου πηγάζει από την 9 μηνών ζουζούνα μου.
  4. Δε θα το έλεγα. Ανάλογα με το τι έχω/θα δημιουργήσω
  5. Αρκετές. Ήδη έχω αλλάξει 3 φορές την εμφάνηση
  6. Ίσως όχι όσο θα ήθελα. Μέχρι να φτιάξω ένα project, να το ολοκληρώσω και να το φωτογραφίσω, θέλει χρόνο. Και σίγουρα τώρα περισσότερο από πριν λόγω της μικρής μου
  7. Οι ιδέες μπορεί να μου έρχονται παντού, η υλοποίηση …εδώ θέλει σκέψη
  8. Δε νομίζω κάτι συγκεκριμένο. Από τις δημιουργίες μου θα φανούν σημεία του εαυτού μου
  9. crafting, ζωγραφική, μαγειρική, ζαχαροπλαστική, οικογενειακές βόλτες

Και τώρα εγώ με τη σειρά μου απονέμω το βραβείο σε blog με λιγότερα από 200 μέλη :

Ευχαριστώ και πάλι Σταματία
8 thoughts on “Το πρώτο βραβείο του Vflorarte

  1. Συγχαρητήρια για το βραβείο, το blog σου είναι πολύ όμορφο και δημιουργικό!! Ακόμη θα ήθελα να σε ευχαριστήσω εκ μέρους του Inspire and Create για το βραβείο που του χάρισες! Θα τα λέμε! Φιλάκια πολλά!

  2. Βάλια μου συγχαρητήρια σου έυχομαι το blog σου να γεμίσει με πολλές και νέες δημιουργίες. Σε ευχαριστώ και εγώ με την σειρά μου για το βραβείο στην Mariloo . Φιλάκια 🙂

Σχολιάστε

