Από αλάτι και ζύμη…


Η ζύμη από αλάτι είναι ένα υλικό που μου τράβηξε το ενδιαφέρον και είναι αρκετά διαδεδομένο στο εξωτερικό. Έψαξα και βρήκα αρκετές συνταγές αλλά έπρεπε να πειραματιστώ για να καταλήξω σε αυτή που με βόλεψε. Τα υλικά απλά, οι δημιουργίες πολλές.

Υλικά :

1 κούπα αλέυρι

1/2 κούπα αλάτι

1/2 κούπα χλιαρό νερό

Τώρα που ήταν καλοκαίρι επέλεξα να στεγνώσω τη ζύμη στον ήλιο, αφού εδώ το καλοκαίρι είναι πολύ ζεστό. Συνήθως όμως η ζύμη ψήνεται, αλλά με προσοχή γιατί μπορεί να καεί (γίνεται καφέ και μυρίζει).

Πρώτη προσπάθεια και έφτιαξα γλυκά με τη χρήση κουπάτ. Τα έβαλα στη διακόσμηση της βάφτισης της κόρης μου.

saltcandies

Έτσι είναι τα γλυκάκια μου αφού έχουν στεγνώσει και αφού έχω προσθέσει τις λεπτομέρειες που θέλω.

christening decoration

1047906_411040475678967_588803453_o1052965_411041845678830_198753680_o

Κι αυτό είναι το τελικό αποτέλεσμα με την υλοποίηση βέβαια της κοπέλας στο κατάστημα που πήγα η οποία υλοποίησε με τον καλύτερο τρόπο τις ιδέες μου.

Σχολιάστε

