Σχέδιο σε γυαλί… και όχι μόνο


vitro glass

Από τότε που έφυγα από το πατρικό μου, σχεδόν τρία χρόνια τώρα, πηγαίνω 1-2 φορές. Έχω αφήσει πίσω αντικείμενα, τα οποία δεν τα χρειαζόμουν πια ή τα άφησα στους γονείς μου. Γι’ αυτό και κάποιες φορές ξεχνάω την ύπαρξή τους και ξαφνιάζομαι ευχάριστα όταν τα βλέπω.

Ένα από αυτά τα αντικείμενα είναι κι αυτ’ο το σχέδιο με τα ψαράκια. Πριν πολύ καιρό (για να μην πω χρόνια), όταν είχα ξεκινήσει να ασχολούμαι με το σχέδιο σε γυάλινες επιφάνειες, η μητέρα μου μου ζήτησε να της σχεδιάσω κάτι για να βάλει στο μικρό μπάνιο. Πιο συγκεκριμένα μέσα στη ντουσιέρα, για να καλύψει το σιφόνι. Και ηδού τι είχα φτιάξει. Οπότε όταν θελήσετε να καλύψετε το σιφόνι, ορίστε μία ωραία ιδέα.

CE0AC0FFF0076744F7F9F1B4A57E2818

Σχολιάστε

