Χειροποίητη πλαστελίνη


Σε λίγες μέρες ξεκινάνε οι Χριστουγεννιάτικες διακοπές και θα περάσουμε περισσότερες ώρες με τα αγγελούδια μας. Ας κάνουμε αυτόν τον χρόνο πιο δημιουργικό. Νομίζω ότι αρκετές φορές τα μικρά μας βαριούνται να ανακυκλώνουν τα ίδια παιχνίδια και κάποια στιγμή μέσα στη μέρα χρειάζονται κάτι νέο. Γιατί να μη φτιάξουμε πλαστελίνη; Η μητέρα μου βέβαια τα προηγούμενα χρόνια, με τα άλλα της εγγονάκια, έφτιαχνε απλή ζύμη που κατά κάποιο τρόπο είναι το ίδιο πράγμα. Μία φίλη, μαμά κι εκείνη, μου έδωσε τη «συνταγή». Κάποια στιγμή που με τη μικρή μου δεν είχαμε κάτι νέο να κάνουμε αποφάσισα να τη φτιάξω. Αν και 16 μηνών, που δεν ξέρει ακόμα να  χειρίζεται σωστά την πλαστελίνη, κάθεται και ασχολείται πολύ ώρα. Τη ζουλάει, τη μαδάει, τη βάζει μέσα σε σκεύη, καταστρέφει κάθε κουλουράκι ή μπαλίτσα που φτιάχνω, αλλά΄το ευχαριστιέται.

Υλικά :

2 κούπες αλεύρι

1 κούπα αλάτι

1 κουταλιά λάδι

λίγο χρώμα ζαχαροπλαστικής ανάλογα με το πόσο έντονο χρώμα θέλεις

νερό όσο χρειαστεί

Εγώ αποφεύγω γενικότερα τα χρώματα ζαχαροπλαστικής. προς το παρόν τουλάχιστον.

Με αυτή την πλαστελίνη οι μανούλες μπορούν να είναι ήσυχες ότι και να φαγωθεί δεν έγινε κάτι. Η μικρή μου πάντως μπήκε στον πειρασμό και τη δοκίμασε και μάλλον της άρεσε η αλμυρή γεύση.

Μετά από κάθε χρήση μπορείτε να τη φυλάξετε σε ένα τάπερ σε σκιερό μέρος. Εγώ την έχω περίπου ένα μήνα και δεν έχει πάθει τίποτα.

Η μικρή μου σε δράση :

IMAG0493        IMAG0497        IMAG0499 IMAG0501

2 thoughts on “Χειροποίητη πλαστελίνη

    • yes its a play dough mixture and there is no prob if the child tries to taste it. Mine already tasted it and i think she likes it :))
      I can give you the instructions. The mixture is 2 cups flour, 1 cup salt, 1 table spoon olive oil and if you want you can add food coloring. Then you add water to make it as soft as you want. If you try it i would like to hear your opinion.

Σχολιάστε

