Διορθώστε εύκολα σπασμένα κολιέ


Επιδιόρθωση κοσμημάτων.

 

Σε πόσες από σας έχει συμβεί να χαλάσει ή να σπάσει ένα αγαπημένο σας κόσμημα;  Σίγουρα δεν είναι εύκολο να επιδιορθωθούν όλα, όμως για κάποια από αυτά κάτι μπορεί να γίνει.

Πρόσφατα ένα δικό μου αγαπημένο κόσμημα, ένα κολιέ χάλασε. Έσπασε το κορδόνι του αλλά και κάποιες από τις ποιο όμορφες πετρούλες του. Λίγο τα κάποια χρόνια που το έχω, λίγο και η μικρή που ήθελε να πειραματιστεί μαζί του και το τραβούσε, δεν ήθελε και πολύ, έσπασε. Το κορδόνι φάνηκε σαν καμένο.  Και κάποιες πέτρες, οι πιο εύθραυστες φυσικά, βρέθηκαν στο πάτωμα, ευτυχώς μόνο σπασμένες στη μέση. Μάζεψα όλα τα κομμάτια, σπασμένα κι όχι, και τα κράτησα με το σκεπτικό ότι κάτι θα τα έκανα. Και απλά σκέφτηκα να το ξαναφτιάξω.

Κόλλησα τις σπασμένες πέτρες, απομόνωσα τις υπόλοιπες από το καμένο  κορδόνι μαζί με το κούμπωμα φυσικά και πήρα ένα καινούριο κορδόνι. Δε βρήκα το αρχικό χρώμα αλλά πήρα ένα που να ταιριάζει.

Τοποθέτησα το κορδόνι σε μια επιφάνεια. Στη συνέχεια έβαλα τις πέτρες με τη σειρά που θα μου άρεσαν να τις φοράω.

κολιε

 

Αφού ήμουν ικανοποιημένη με την επιλογή μου, ξεκίνησα να τοποθετώ τα κομμάτια. Πρώτα έβαλα το ένα κούμπωμα κι έκανα ένα κόμπο για να το συγκρατήσω. Στη συνέχεια αφήνοντας την κατάλληλη απόσταση πέρασα και τις υπόλοιπες πέτρες.

κολιε1

 

Μετά από λίγη ώρα το κολιέ είχε ολοκληρωθεί και έμοιαζε αρκετά με το αρχικό σχέδιο. Το μόνο δυστυχώς που δεν υπολόγισα σωστά είναι πως κάνοντας τους κόμπους, μειώνεται το αρχικό μήκος από το κορδόνι και το κολιέ βγαίνει πιο κοντό. Οπότε στο δικό μου έμεινε σχεδόν το μισό από το αρχικό, αλλά δεν με πειράζει. Την επόμενη φορά θα είμαι πιο προσεχτική.

 κολιέ2

 

Έτσι κατάφερα έξυπνα και οικονομικά να διορθώσω ένα αγαπημένο κόσμημα.

Αν σας βοήθησα με την ιδέα μου, αισθανθείτε ελεύθερα να το μοιραστείτε.

 

CE0AC0FFF0076744F7F9F1B4A57E2818

 

Σχολιάστε

