Κούπες με δέντρα


Καλησπέρα σε όλους. Χάθηκα το τελευταίο διάστημα,είχα όμως σοβαρούς λόγους, αφού η οικογένειά μας θα αποκτήσει καινούριο μέλος, αλλά επανέρχομαι δριμύτερη.

Χαίρομαι πολύ για την δημιουργία που θα σας παρουσιάσω σήμερα. Είναι κάτι διαφορετικό κυρίως λόγω των υλικών που χρησιμοποίησα. Μέχρι τώρα σχεδίαζα κυρίως σε λευκές κούπες με μαύρο μαρκαδόρο. Αυτή τη φορά χρησιμοποίησα κούπες σε ανοιχτή καφέ απόχρωση και μαρκαδόρους πορσελάνης σε διάφορα χρώματα. Οι μαρκαδόροι που χρησιμοποίησα είναι ένα καινούριο υλικό κ για εμένα. Είναι οι decoart glasspaint marker,  από το Deco Art, σε έντονα χρώματα και μπορώ να πω ότι έμεινα ικανοποιημένη. Είναι εύκολοι στη χρήση κ αφήνουν ένα glossy αποτέλεσμα. Ιδιαίτερα ενθουσιάστηκα με το λευκό χρώμα, με το οποίο όπως θα δείτε στη συνέχεια, έκανα μικρές λεπτομέρειες οι οποίες βελτίωσαν τι αποτέλεσμα.

 

decoartglasspaintmarker
Στις οδηγίες γράφει ότι αφού ησυχάσουν, ψηθούν στο φούρνο μετά μπορούν να πλυθούν στο πλυντήριο πιάτων. Μπήκα στον πειρασμό και έπλυνα την κούπα σε θερμοκρασία 30C και μέχρι στιγμής όλα φαίνονται καλά.

Αφορμή για τις κούπες αυτές ήταν η επιθυμία μου να κάνω ένα δώρο στη μητέρα μου και την πεθερά μου και να τις ευχαριστήσω για το πόσο καλές μανούλες και γιαγιάδες είναι.

 

wpid-wp-1399797553103.jpeg

 

Υλικά:

  • 2 κούπες σε ανοιχτή μπεζ απόχρωση
  • μαρκαδόροι πορσελάνης σε διάφορα χρώματα decoart glasspain tmarker
  • έμπνευση

Όταν είχα μπροστά μου τις κούπες και τα χρώματα, το θέμα που ζωγράφισα βγήκε σχεδόν αβίαστα. Αφού επέλεξα τα χρώματα που θα έγραφα το » η καλύτερη μαμά και γιαγιά του κόσμου» με βάση την κάθε μαμά, ξεκίνησα να αναπτύσσω την ιδέα μου για τα δέντρα.

 

κούπες_δέντρα

 

Μου είχαν κολλήσει στο μυαλό και έπρεπε οπωσδήποτε να τα σχεδιάσω. Μετά από λίγες μέρες βέβαια ανακάλυψα από που μου είχε κολλήσει η ιδέα. Μην γελάσετε…είδα ένα παρόμοιο στο πατάκι της εξώπορτας ενός σπιτιού που περνάω συχνά. Ναι ξέρω η έμπνευση μπορεί να έρθει από οτιδήποτε.

Αφού λοιπόν έγραψα τη φράση που ήθελα στο κέντρο της κούπας, τη γύρισα το πλάι. Ξεκίνησα έχοντας στο μυαλό την εικόνα του δέντρου που ήθελα να σχεδιάσω. Έφτιαξα τον κορμό και κάποια κλαδιά με χρυσό χρώμα. Στη συνέχεια στη θέση των φύλλων, σχεδίασα πολύχρωμα σπιράλ ( με μοβ, πράσινο, φούξια, πράσινο). Για να ολοκληρώσω το σχέδιο και να δώσω ένα βάθος, με το λευκό μαρκαδόρο  σχεδίασα λεπτομέρειες παράλληλα με τον χρυσό κορμό και σε κάποια κλαδιά.

κούπες_δέντρα

 

Το ίδιο έκανα και σε κάποια από τα γράμματα.

wpid-wp-1399797553103.jpeg

Στη συνέχεια κοιτώντας την κούπα σαν σύνολο κάτι μου έλειπε. Γιαυτό κι από την άλλη πλευρά κάθε κούπας ζωγράφισα μία διαφορετική λεπτομέρεια. Μία πεταλούδα κι ένα λουλούδι.

 

wpid-wp-1399797570350.jpeg

Όπου πάλι με τον λευκό μαρκαδόρο έβαλα κάποιες τελικές πινελιές.

Αφού άφησα το χρώμα να στεγνώσει για 8 περίπου ώρες, έψησα τις κούπες στους 190 C για 40 λεπτά σε μη προθερμασμένο φούρνο. Όπως προανέφερα, σύμφωνα με τις οδηγίες, μπορεί να πλυθεί σε πλυντήριο πιάτων. Μέχρι στιγμής το έχω δοκιμάσει σε πλύση 30C και όλα φαίνονται μια χαρά.

δέντρο_κούπα_λεπτομέρεια_2

δεντρο_κουπα_λεπτομερεια_1

Οι μανούλες πάντως έμειναν πολύ ευχαριστημένες με το αποτέλεσμα, το ίδιο κι εγώ.

Όσο για τους καινούριους μου μαρκαδόρους σίγουρα θα τους χρησιμοποιήσω και σε άλλα project. Stay tuned!

Αν σας άρεσε η δημοσίευση μπορείτε ευχαρίστως να αφήσετε κάποιο σχόλιο.

CE0AC0FFF0076744F7F9F1B4A57E2818

Σχολιάστε

