Μικρά χεράκια δημιουργούν


Υπάρχει μία παροιμία που λέει «Κατά μάνα κατά κύρη κατά γιο και θυγατέρα». Στην περίπτωση μας από ότι φαίνεται ισχύει. Βέβαια έβαλα κι εγώ λίγο το χερακι μου.
Απο εκείνη την όμορφη μέρα που ήρθε ο μπεμπακος στην οικογένειά μας, έχει περιοριστεί ο χρόνος που περναω με τη μεγάλη μου κόρη. Ο χρονος αυτός περιορίστηκε ακόμα περισσότερο όταν ξεκίνησα τη δουλεια.

Προσπαθώ λοιπον να βρω τρόπους, τουλάχιστον τις περισσότερες φορες, να επενδυω δημιουργικά το χρονο μου μαζί της.
Έχω δοκιμάσει διάφορες δραστηριότητες και αυτές που την ικανοποιούν είναι οι δημιουργικές, όπως μαγείρεμα, ζωγραφική και…να κόβει. Αποφάσισα λοιπον να της δώσω να ζωγραφίσει την πρωτη της κούπα.
Καθώς λοιπον η μανούλα ζωγράφιζε μια κούπα, είχα και τη μικρή μου κοντά μου για να ζωγραφίσει τη δική της. Φυσικά δεν της έδωσα τους μαρκαδόρους πορσελάνης που χρησιμοποιώ εγώ. Αυτούς τους φυλάω για αργότερα.

Τι χρειάστηκα;

* μια λευκή κούπα
* στυλό διάρκειας τύπου sharpie
* μια πόδια για τη μικρή μου καλλιτέχνιδα
* ενα φυλλάδιο που δε χρειαζομουν για να μη λερωσουμε το τραπέζι μας

Το παιδι μου ενθουσιάστηκε πολύ με την ιδεα. Το μονο που εκανα ηταν να της δείξω πως να κρατάει την κούπα για να ζωγραφίζει καλυτερα και την άφησα ελευθερη να δημιουργήσει.

image

Εξεπλαγην ευχάριστα με το αποτέλεσμα κι εκείνη ασχολήθηκε αρκετή ώρα. Στο τέλος της είπα πως θα την αφήσουμε λίγο να στεγνώσει καο πως ία την ψησουμε μαζί με τη δική μου για να πίνει το γάλα της.

Το καλό είναι οτι τα συγκεκριμένα στυλό sharpie όταν ψήνονται, σταθεροποιούνται, αλλά μετα απο μερικές πλύσεις ξεθωριάζουν. Έτσι θα μπορεσει να κανει καινούριο σχέδιο αργότερα.

Σημείωση: πριν ψήσετε την κούπα, ελεγκξτε να μην έχουν ζωγραφίσει και το εσωτερικό.

Ελπίζω να σας έδωσα μια διαφορετική ιδέα για να περάσετε δημιουργικά με τα μικρά σας.
Αν σας άρεσε αυτή η δημοσίευση περιμένω με χαρά τα σχόλιά σας.

image

3 thoughts on “Μικρά χεράκια δημιουργούν

  1. Παράθεμα: Μια κούπα για καλη-μέρα | Vflorarte

Σχολιάστε

