Μια κούπα για καλη-μέρα


Κάποια  μέρα στη δουλεια,  σαν επιβράβευση (η δασκάλα του έχει κανει αυτή την όμορφη συνήθεια) στο τετράδιο ενός πιτσιρικά ζωγράφισα μια γάτα. Μου άρεσε πολύ γιατί δεν το είχα ξανά κανει αυτό το σχεδιο.  Μια μέρα λοιπον που κάθισα τά με την κόρη μου να της δείξω πως να ζωγραφίζει σε κούπα,  έκανα κι εγώ τη δική μου παράλληλα .  Τοτε μου ήρθε το σχεδιο της γάτας και αποφάσισα να το δοκιμάσω .  Δε με δυσκόλεψε καθόλου και πρόσθεσε καποιες λεπτομέρειες.

image

Σκέφτηκα οτι θα μπορουσα να βάλω λίγο χρώμα στη γάτα,  ίσως λίγο πορτοκαλί, αλλά το άφησα για μια αλλη κούπα. Κι εδώ τα χρωματα που χρησιμοποίησα τους decoart glasspaint marker,  από το Deco Art.

image

Αν σας αρέσει η κούπα ή αν έχετε να μου προτείνετε κάτι παρακαλώ αφήστε ενα σχόλιο

image

Σχολιάστε

