Κατασκευές με τσόχα


Ένα υλικό το οποίο δεν είχα εκτιμήσει και ίσως είχα παρεξηγήσει είναι η τσόχα. Τι έγινε και άλλαξα γνώμη;  κάποια στιγμη, λίγο πριν το Πάσχα,  δεν μπορουσα να κάνω μαθημα στο σχολείο, δε μπορουσα να μιλήσω κι εκανα αφωνία δυο μέρες.  Εκείνη την περίοδο ετοιμάζονταν για το μπαζαάρ οποτε για να μην κάθομαι είπα να βοηθήσω με τον στολισμό των λαμπάδων. Τις στόλιζαν με ψαράκια, πεταλουδίτσες και καρδούλες φτιαγμένες απο τσόχα.  Μου άρεσε πολύ η ιδέα, ζήτησα να μάθω πως γίνεται και στη συνέχεια έψαξα και στο pinterest. Οι ιδέες είναι ατελείωτες, το ίδιο και η φαντασία μου.
Χρησιμοποιώντας τσόχα, κουπατ απο τις πλαστελίνες της κόρης μου, διάφορα υλικά χειροτεχνίας και χάντρες πειραματίστηκα κι έφτιαξα,  κολιέ και μπρελόκ.

image

Έφτιαξα κολιέ για τη φιλενάδα της κόρης μου και……

image

…. για τη μαμά της.

Μπρελόκ για τα πασχαλινά καλαθάκια παρέα με τα γλυκά.

image

image

image

Και ακόμα μου απομένουν να ολοκληρώσω τα κολιέ της κόρης μου και τα ψαράκια για το δωμάτιο του μπεμπάκου.

Ελπίζω να σας αρέσουν.

One thought on “Κατασκευές με τσόχα

  1. Παράθεμα: Τεχνική zentangle | Vflorarte

Σχολιάστε

