Κούπες με…τελείες μέρος 1ο


Η αγάπη μου για τις κούπες είναι γνωστή. Μπορώ να πω πως από τότε που ανακάλυψα τη ζωγραφική στις κούπες, πριν κάποια χρόνια, έχω αλλάξει αρκετά υλικά και μου αρέσει να ψάχνω νέες τεχνικές. Με την ευκαιρία κάποιων γενεθλίων των αγαπημένων μικρών οικογενειακών φίλων έψαχνα ένα διαφορετικό δώρο για τους εορτάζοντες και τα αδελφάκια τους.

Αποφάσισα λοιπόν να ζωγραφίσω κούπες με τα ονόματά τους. Αλλά δεν ήμουν πολύ ικανοποιημένη, οπότε ξεκίνησα να ψαχουλεύω στο pinterest για ιδέες. Βρήκα κούπες με αρχικά γράμματα και μου φάνηκε καλή ιδέα. Άρχισα λοιπόν να ψάχνω τρόπους για να το κάνω και «έπεσα» σε αυτόν τον έξυπνο τρόπο με αφρώδες χαρτόνι.  Εγώ βέβαια δεν χρησιμοποίησα sharpie αλλά τους Decoart glass paint markers που έχω ξανά δοκιμάσει.

 

 

wp-1476994300485.jpg

Πήρα λοιπόν αφρώδες χαρτόνι και ζωγράφισα τα αρχικά που ήθελα και κάποια άλλα σχέδια.

wp-1476994465431.jpg

Δημιουργώντας στο σαλόνι.

Αφού τελείωσα με τα σχέδια που ήθελα , τα κόλλησα με ταινία διπλής όψης στις κούπες και ξεκίνησα να κάνω τελίτσες με τα χρώματα που ήθελα, γύρω γύρω για να κάνω το περίγραμμα και μετά λίγο πιο έξω. Το αποτέλεσμα ήταν καλό.

Για να το κάνω πιο ενδιαφέρον γέμισα τις κούπες με σοκολατάκια και τις έντυσα με τούλι και χρωματιστή κορδέλα.

wp-1476994429183.jpg

 

Αν σας άρεσε μπορείτε να αφήσετε κάποιο σχόλιο. Καλή συνέχεια και καλές δημιουργίες.

 

wp-1476992508487.jpg

Σχολιάστε

